- Oferta - Fitness i siłownia -

Tabata & płaski brzuch

Zajęcia interwałowe, przeznaczone dla osób bez problemów z układem krążenia. Składają się z dwóch części. Pierwsza z nich to trening o wysokiej intensywności, będący klasycznym, lecz usystematyzowanym treningiem interwałowym (HIIT). Głównym założeniem protokołu tabaty jest połączenie fazy aktywnej z fazą spoczynku w stosunku 20 sekund: 10 sekund w 8 rundach, po których następuje minuta przerwy. Dopuszcza się 4 sety ćwiczeniowe, złożone z 8 rund każdy. Całość zajmuje jedynie 20 minut (30 min z rozgrzewką i odpoczynkiem), a efektywnością trening ten odpowiada pełnemu godzinnemu treningowi kardio. Druga część zajęć składa się z ćwiczeń modelujących oraz wzmacniających wszystkie grupy mięśni brzucha. Pojawić się w niej mogą przybory pomocnicze, takie jak taśmy, piłki duże, piłki małe oraz step.

 

Efekty:

  • Poprawa kondycji,
  • Zwiększenie wytrzymałości organizmu,
  • Przyspieszenie metabolizmu,
  • Wzmocnienie mięśni w obrębie talii i brzucha.
ODWIEDŹ NAS

GOOD LUCK CLUB

ul. Orzechowa 7

80-175 Gdańsk

(wyznacz trasę)

GODZINY OTWARCIA

PONIEDZIAŁEK – NIEDZIELA

24H na dobę

SPRAWDŹ NAS! Umów się na BEZPŁATNY trening!

Oddzwonimy i umówimy Cię na trening w dogodnym dla Ciebie czasie :)

Umów się na bezpłatne wejście do klubu

Potwierdź, że nie jesteś robotem

Proszę prawidłowo wypełnić wszystkie pola.